سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/4/29
1:37 عصر

نشانه

بدست نسیم سحر در دسته

بارالها: به تو پناه می برم از طغیان حرص، تندی خشم، غلبه حسد، ضعف صبر، کمی قناعت، سوء خُلق، افراط شهوت، پیروی هوس، مخالفت راستی، خواب غفلت، گزیدن باطل بر حق، پافشاری بر گناه، خرد شمردن معصیت و بزرگ شمردن طاعت. بارالها: ما را به سر منزل آن توبه ای که پسند تو است رهسپار ساز و از اصرار بر آنچه ناپسند تو است دور گردان. بارالها: رازهای دل ها، حرکات اعضاء، نگاه های دزدیده چشم ها و سخن های زبان های ما را در اموری قرار بده که موجب ثواب تو باشد. خدای من، آن کس را که جز تو دهنده ای نمی یابد نومید مگردان و کسی را که از تو به غیر تو بی نیاز نمی شود وامگذار. خداواندا؛ برای شیطان در دل های ما مدخلی قرار مده و در شئون زندگی ما منزلی فراهم مساز. خدایا؛ ایمان مرا به کاملترین مراتب ایمان برسان و یقین مرا، به فاضل ترین یقین ساز و نیتم را به درجه بهترین نیتها و عملم را به بهترین عمل ترفیع ده.

بارالها؛ مرا به بهترین راه ببر و چنان کن که بر آیین تو بمیرم وزنده شوم. خدایا؛ مرا از رنج کسب روزی بی نیاز کن و رزق بی دریغ روزیم کن تا از عبادت تو، به طلب رزق مشغول نگردم و سنگینی و بال کسب روزی را به دوش نکشم. خداوندا؛ عمر مرا با عفو خود به پایان بر و آرزویم را در امید به رحمتت به تحقق رسان و راه هایم را برای رسیدن به سرمنزل خوشنودیت هموار ساز. خدایا؛ تو موجبات صلاح دنیا و آخرت مرا می دانی؛ پس در قضای حوایجم عنایت فرمای.  بارالها؛ برمحمد و آل او رحمت فرست و پدر و مادر مرا به بهترین امتیازی که به پدران و مادران بندگان مؤمنت بخشیده ای اختصاص ده. خدایا؛ مشرکان را از دستبرد به مرزهای مسلمین با اختلاف داخلی مشغول کن و رشته اتحادشان را از صف آرایی در برابر مسلمین بگسل.

منبع: فرازهایی از صحیفه کامل سجادیه

پی نوشت:

خدایا شکرت. سزوار این مهمونی نبودم دلم را جلا دادی. الهی و ربی من لی غیرک.

 


87/4/21
10:31 صبح

آرزوی من

بدست نسیم سحر در دسته

دارم امید عاطفتی از جانب دوست

کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او

گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

چندان گریستم که هر کس که برگذشت

در اشک ما چو دید روان گفت کاین چه جوست

هیچ است آن دهان و نبینم از او نشان

موی است آن میان و ندانم که آن چه موست

دارم عجب ز نقش خیالش که چون نرفت

از دیده‌ام که دم به دمش کار شست و شوست

بی گفت و گوی زلف تو دل را همی‌کشد

با زلف دلکش تو که را روی گفت و گوست

عمریست تا ز زلف تو بویی شنیده‌ام

زان بوی در مشام دل من هنوز بوست

حافظ بد است حال پریشان تو ولی

بر بوی زلف یار پریشانیت نکوست

                                          غزل 59

پی نوشت:

با عذرخواهی از دوستان گرامی به خاطر تأخیر در بروز کردن. حسش نبود قبول داشته باشید تا دلتون همراهتون نباشه نمی تونید کاری انجام بدهید.(راستی پست قبلیم _رحیل_ هم بخاطر بی فکری من پاک شد معذرت میخوام)

دیشب عجب شبی بود خوش بحال اونایی که تونستن درکش کنند راستی اگه خدا تموم آرزوهایی که آرزو کردیم را برآورده کنه چی میشه؟ منکه خیلی چیزا ازش خواستم و مطمئنم همه رو بهم میده.

اعیاد ماه رجب را هم به همه ی دوستان تبریک عرض میکنم راستی اگه رفتید اعتکاف منو هم دعا کنید.

http://www.4ghad.com به نظر من این یکی را هم بخونید ضرر نمی کنید. با تشکر.

 


<      1   2